Persondata politik

Persondatapolitik for Seggelund Cafeteria ApS

Dette dokument redegør for, hvordan Seggelund Cafeteria ApS håndterer og evt. behandler personoplysninger.

Generelt
Med personalepoitikken er vores formål at forklare, hvordan vi håndterer, indsamler, beskytter og anvender personoplysninger.

Vi opfylder alle ønsker om hemmeligholdelse af personlige oplysninger, og vi er opmærksomme på behovet for hensigtsmæssig beskyttelse og forsvarlig behandling af alle personlige oplysninger, som vi modtager, efter gældende lovgivning.

Dine personlige oplysninger behandles og gemmes kun, såfremt du frivilligt har oplyst dem, for eksempel ved:

  • Oprettelse af konto ved bestilling i vores onlineshop. 
  • Bestilling af en ordre telefonisk.
  • Oprettelse af en aftale, relateret til vores restaurant
  • Henvendelse til os med spørgsmål via e-mail eller telefon.

Vi gemmer alene dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt for at kunne levere de services, tjenester og ydelser, som du har bedt om, så længe det er nødvendigt for et berettiget formål, eller i så lang tid, som det er påkrævet i henhold til lovgivningen.
Vi sletter derfor dine personoplysninger løbende, efterhånden som de formål, de behandles til, afsluttes eller ikke længere har nogen relevans.

Dataansvarlig
Seggelund Cafeteria ApS er dataansvarlig, og vi sørger for, at vores behandling af dine personoplysninger sker i overensstemmelse med den til hver en tid gældende lovgivning.

Vores kontaktoplysninger er: 
Seggelund Cafeteria ApS
Seggelund Hovedvej 55, 6070  Christiansfeld
tlf: 74561109 email: info@seggelund.dk

Sikkerhed 
Seggelund Cafeteria ApS har truffet tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at dine oplysninger ikke hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen. Vores sikkerhedsprocedurer og -processer bliver løbende revideret for at sikre rimelige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger.

Klageinstans 
Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. 
Se kontaktoplysninger og mere om klageadgang på: www.datatilsynet.dk

  

Behandling af persondata
Vi behandler følgende persondata:

Hjemmeside
Når du bruger vores hjemmeside dinerdirekte.dk til onlinebestilling, indsamler vi følgende personoplysninger:

  • Telefonnr, navn, adresse, evt. emailadresse
  • Til benyttelse ved bestilling af mad ud af huset
  • Oplysningerne bruges i produktionssystem og til evt. leveringsinformation
  • Oplysningerne gemmes så længe det ses som aktuelt i vores kundekartotek

Hjemmeside
Når du bruger vores hjemmeside seggelund.dk til onlinebestilling, indsamler vi følgende personoplysninger:

  • Telefonnr, navn, adresse, evt. emailadresse
  • Til benyttelse ved bordreservation
  • Personoplysninger brugt til bordreservation overføres til EasyTableBooking.dk

Køb
Når du handler hos os vedr. mad ud af huset til selskaber, behandles følgende personoplysninger:

  • Telefonnr, navn, adresse, evt. emailadresse
  • Til benyttelse ved bestilling af mad ud af huset
  • Oplysningerne bruges i produktionssystem og til evt. leveringsinformation
  • Oplysningerne gemmes så længe det ses som aktuelt i vores kundekartotek

Jobansøgninger
Hvis du ansøger om et job hos os behandles følgende personoplysninger:

  • Telefonnr, navn, adresse, evt. emailadresse
  • Til evt. kontakt
  • Oplysninger udleveres ikke til andre
  • Oplysningerne gemmes så længe det ses som aktuelt

Dine rettigheder 
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger vi behandler om dig. Hvis du ønsker adgang til dine oplysninger, kan du rette henvendelse til os på info@seggelund.dk eller 74561109. 

Hvis det viser sig, at disse oplysninger er urigtige eller vildledende, har du ret til at anmode os om at korrigere, blokere eller slette disse oplysninger.

Ønsker du at få slettet dine personoplysninger, sletter vi alle oplysninger, som vi ikke efter lovgivning er pålagt at skulle gemme. Derudover kan du til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger om dig gøres til genstand for yderligere behandling.Er behandlingen af personoplysninger baseret på et samtykke fra dig, har du ret til at trække samtykket tilbage, hvilket betyder, at behandling herefter ophører, medmindre vi efter lovgivning er pålagt at skulle behandle personoplysningerne.

Opdateret d. 24. maj 2018